dinsdag 26 januari 2016

Winter 2015/2016

Wat is de herfst/ winter toch een aparte tijd van het jaar.
we kunnen met elkaar genieten van alle leuke feestjes en bijzondere dingen,
maar ik ben geen fan van het donker, de dagen zijn kort en het is koud.
Iedereen is meer op zichzelf en het leven speelt zich vooral binnen af.
Ik moet altijd even schakelen, maar dan is het ook wel prima.
Maar dit jaar lukt het schakelen niet zo, ik heb zin in de lente, het buitenleven, de lange eindeloos durende dagen. De relaxedheid van de zomer, het genieten van de zon op je gezicht.
Ik moet nog even geduld hebben. Dat komt vast ook allemaal wel weer.
kaarsjes aan, en we maken er het beste van.

Sint Maarten, sinterklaas, kerst, kerst in oud kampen, oud en nieuw...
Voor mijn gevoel is die tijd omgevlogen. Wel enorm genoten van deze feestjes en niks erover geblogd. Toen ik mijn blog aan het terug lezen was, en ook een berichtje kreeg wanneer ik weer eens zou gaan bloggen ging het kriebelen.
Ik wil het zo graag bijhouden. Het is zo leuk om terug te lezen hoe het allemaal ging/ gaat.
Hoe de kinderen zich razendsnel ontwikkelen.

Soms zit er langer tussen, soms gaat het sneller maar ik blijf bloggen.
Het is toch echt te leuk!

Nou had ik nog wat leuke foto`s voor bij deze blog, maar ik heb een nieuwe laptop en ik snap er niks van. Hij wil de foto`s maar niet uploaden of hij loopt vast.
Die houden jullie tegoed.






3 opmerkingen:

  1. Beste Dianne,
    Weet je dat je je als christelijke blogger kunt aanmelden bij ons weblog www.christelijkewebloggers.blogspot.nl We zijn op meer plekken in de sociale media actief. Op ons blog kun je dit terugvinden. Je bent welkom!
    Vriendelijke groet, Wendy Born

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Dianne,
    Ik snap dat je niet veel tijd over hebt maar kun je weer eens een blogje schrijven?
    Veel te leuk om te missen.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen