vrijdag 20 januari 2012

inspiratieloos...

Het lukt gewoon even niet.. Heb geen inspiratie om mooie verhalen te schrijven.
Waar anders wel eens het ene verhaal na het andere verhaal zich in mijn hoofd vormt en ik het zo eruit kan schrijven gaat dat nu even anders. Ze komen niet.. En daarmee blijft de inspiratie dus weg.
Maar ik wil doorgaan met bloggen.. Of toch niet???? Soms slaat de twijfel ineens toe.
Maar dan bedenk ik mijn redenen weer. Het is zo leuk om terug te lezen en ik doe het vooral voor Lukas. Mijn grote wens is om het allemaal af te laten drukken... Dan heeft hij een mooi dokument, hoe hij was. Hoe hij zich ontwikkelde, want voor leuke (en minder leuke) dingen hij allemaal deed en waarmee hij ons als ouders soms tot wanhoop dreef....
Hopelijk komt de inspiratie snel weer dan kan ik weer lekker van me af schrijven.
Toch is het niet zo dat er op het moment niets gebeurt.
Er gebeurt zelfs heel veel. Veel leuke bezoekjes over en weer, lekker aan het werk, verjaardagen, lange telefoongesprekken met vriendinnen die verder weg wonen, de ontwikkeling van Lukas gaat ook in een sneltreinvaart en dat wil ik heel bewust zien en beleven en intens van genieten.
Het gaat namelijk zo snel, zo supersnel. Als ik bedenk dat hij over een krappe 5 weken alweer 1 wordt besef ik me dat het echt zo snel gaat...
De dag van zijn eerste verjaardag zit in mijn hoofd, we willen er iets leuks van maken. Lukas zal er zelf niet heel veel van meekrijgen, begrijpt niet waar het allemaal om gaat. Maar het is zeker een reden voor een feestje!!
Een afspraak met tantelief (Ja, Marieke ons aller tante de!) om een mooie taart te maken staat in de agenda.
Straks gaan we naar de winkel en gaan we slingers kopen. Ik zelf ben aan het bedenken wat voor leuke fotokaart ik wil gaan maken. En terwijl ik dit allemaal typ besef ik waarom de inspiratie even uitblijft. Mijn hoofd zit vol.. Veel te vol met allemaal veels te leuke dingen!!!! Daar genieten we van..

Lukas ontwikkeling gaat snel, zo kon hij twee weken terug zich nauwelijks optrekken, nu trekt hij zich aan alles en iedereen op. Opletten geblazen dus.. Ook gaat hij ineens overal langs lopen en dus moet ik nog meer opletten, hij blijft niet meer stilstaan aan de spijlen van de box, maar loopt er langs.
Even wegzetten kan dus alleen nog in de box. Gelukkig vindt hij dat prima en ik ook!!!!
Nu gaan we oefenen en leren hoe hij van staan naar zitten kan, want dat lukt Lukas alleen nog door zich stijl achterover te laten vallen en sja.. dat doet best zeer.....
Nog even wat leuke ik-kan-steeds-beter-staan-foto`s. En een -kijk-mij-eens-langs-de-spijlen-lopen-filmpje.

Lekker staand spelen...

Zie je mij wel mama??!!!


2 opmerkingen: