zaterdag 3 maart 2012

Jaaaa Hij kan het!!!....

Na een lange adem en veel geduld,
is het gelukt Lukas kan echt helemaal zonder de inbakerzak slapen.
Gewoon in een warme slaapzak met zijn handjes boven de dekentjes.. Wat een mooie gezicht.
Uren kan ik staren naar die rode wangetjes, het ontspannen gezichtje, die mooie handjes....
Wauw! Ik ben trots op hem!
Bij het wakker worden is het voor Lukas zelf ook lekker, hij kan spelen met zijn muziekdoosje en knuffels. Waar het eerder altijd huilen was als hij wakker werd, nu ligt hij te kletsen en te spelen tot ik hem op kom halen.
Helemaal goed!!!
Weer iets afgesloten.. Bakerzak uitgewassen en opgeruimd..
En sja.. dat is toch ook wel weer een beetje apart...

Ook het doorslapen gaat langzaamaan veel beter.
Waar we eerst nog wel 4 of 5 keer per nacht eruit konden is dat al teruggebracht naar 1 of 2 keer.
Heerlijk!! Er zijn zelfs al een paar nachten geweest dat we er helemaal niet heen hoefden.
Het komt helemaal goed. En die ene keer dat hij dan toch echt dorst heeft of getroost moet worden, dan zijn we er natuurlijk. En al schommelend met dat warme lijfje tegen mij aan geniet ik. Heel intens!!


Laatste keer bakerzak. De ritsjes zijn al los......
Helemaal in dromenland.....



WAUW!!! Het is gelukt! Goed zo Lukas!! TOPPER

2 opmerkingen:

  1. Beppe zegt:Goed zo, Lukas!
    Wat meer bewegingsvrijheid is toch wel fijn!!
    Tot maandag!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. goed zo lukas?! goed zo mama!! want zonder jouw doorzetten had hijhet nooit zo snel ontdekt! en lang leven de nachtrust! heerlijk warm in de laatste editie puckababy zie ik....Juda kroelt daar ook zo lekker in!

    BeantwoordenVerwijderen