zaterdag 3 november 2012

Kben d`r nog....

Ik ben er nog wel hoor!!

Alleen zegt mijn lijf: "moe" en voel ik me misselijk. Energie is bij mij ver te zoeken en bij onze lekkerbek Lukas in grote hoeveelheden aanwezig!
De inspiratie is een beetje verdwenen en ik ben heel bewust en intens aan het genieten van ons kleine ventje wat ontdekt, speelt, veel begint te kletsen, geniet van de herst en de "stokke, en blaaje"

Zodra de inspiratie terug is, het energiepeil wat omhoog, het misselijkheidspeil naar beneden ben ik er weer!!!!!!

zucht.... hopelijk is het morgen al zover.....


2 opmerkingen:

  1. Succes zusje!! Na je misselijkheid wens ik je een fantastische zwangerschap waar je lekker van kan genieten. Ik hoop met je mee dat het morgen kan gaan beginnen!
    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen