zondag 22 november 2015

Klein klimaapje

Dat Silke niet de allersnelste is, zien we om ons heen echt wel.
Maar met Sara`s ontwikkeling in ons hoofd, is Silke vliegensvlug.
Wat is het opletten geblazen als ze op de bank klimt, de trap, schommelstoel o.i.d. Erop lukt nog maar eraf... Dat gaat op de allersnelste manier die er is, voorover eraf kukelen.

Terwijl ik in de keuken probeer om de keukenprinses uit te hangen, de muziek zijn deuntjes laat horen, Sara met de duplo aan het spelen en Lukas door het huis rent en vliegt, scharrelt Silke wat om me heen.
Ik ben niet de grootste keukenprinses dus al mijn aandacht is bij het eten. Daar gaat het mis.. ineens hoor ik een heel blij stemmetje: "amam, amam," (mama) Ik kijk om en zie Silke glunderend in haar triptrap zitten. Ik schrik me wild maar besef me ook direct dat dat niet nodig is want ze zit al vrolijk in haar stoel. Ik moet weten hoe ze dit gedaan heeft. Snel pak ik het fototoestel en moedig Silke aan om dat trucje nog een keer te laten zien.
Hup omhoog klimmen
Geniet mee van ons kleine klimaapje waar wij enorm van genieten.
hop, ik laat me erin glijden

Knie erover heen
Even draaien en wurmen met mijn benen


En hop!!! Glimmerdeglim. GELUKT





3 opmerkingen: