zaterdag 2 juli 2011

Afscheid...

Dinsdagavond was het zover...
Ik moest toch echt afscheid gaan nemen..
Groep E1 en E2 namen afscheid van "De Werf", ondanks dat ik "mijn" groeppie niet lang heb gehad.
(Zo`n tien weken) ga ik ze toch missen. Misschien wel juist omdat ik niet zo heel lang van ze heb kunnen genieten!!
Ze zijn zoooo leuk!.. gezelligheid en een hoop gekte en lol stond garant voor deze club kinderen.
Bij de afscheidsavond was het dan ook niet zo heel makkelijk afscheid nemen.
Nadat we een topmusical hadden bekeken, de kids een gaaf afscheidslied hadden gezongen voelde ik het al, TROTS!!! Trotsheid vult mijn aderen. Hoe vaak worden deze kinderen als druk, lastig en vervelend gezien??? VEEL TE VAAK!!
Maar ik ken geen leukere/ betere kinderen. Ik ben supertrots op ze.

Wat ga ik ze missen!
He toppers, Succes op jullie vervolgscholen.
JULLIE KUNNEN HET!!!!!

Vol spanning over wat er over je gezegd gaat worden.....

Natuurlijk is er naast serieuze dingen weer tijd voor een gekke foto!!!
I LOVE IT!!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten