woensdag 10 augustus 2011

familieuitbreiding.....


Leuk, leuk, leuk, leuk...

Opnieuw wordt de familie uitgebreid!!
In oktober hoopt mijn schoonzusje een kindje te krijgen.
En in Februari komen er maar liefst twee neefjes/nichtjes bij!!
Allebei mijn zussen krijgen een babytje!!! WAUWIE!!! Voor Nienke de derde, voor Henrike de eerste!
Ze zijn zelfs maar 2 dagen na elkaar uitgerekend. de 12de en de 14de.
Ik vind het helemaal leuk!!!!
Dus (schoon)zussen. Geniet ervan!!! De dikker wordende buiken, zwangerschapskwaaltjes, trappende voetjes.....enz enz...
We hopen en bidden dat alles goed mag blijven gaan.


4 opmerkingen:

  1. Ik ben in oktober uitgerekend hoor...geeft niks:)
    We gaan er zeker van genieten.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oooow.....
    SORRY ANKE!!!

    Ik heb het meteen even veranderd...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat super leuk zeg! Altijd leuk om zo mee te leven met die dikke buiken he ;)

    Hoop van harte dat alles goed mag gaan met de zwangere en de babys!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hey Dianne, leuk dat je er meteen werk van maakt :D.
    Voor jou is een grote tante-rol weggelegd deze keer!! Geniet ervan,
    Liefs Henrike (met mijn kwaaltjes valt het alles mee!!! :D)

    BeantwoordenVerwijderen