donderdag 20 oktober 2011

wat voor borstel??????

Omdat Thirza een paar dagen bij ons gelogeerd heeft, zaten die dagen natuurlijk vol met prietpraatjes.
En omdat die echt te leuk zijn om voor je te houden,  zetten we er maar weer eens eentje op het world-wide-web.

Terwijl ik bezig ben om boven wat spulletjes op te ruimen, rommelt Thirza wat om me heen.
En omdat ze altijd maar dan ook echt altijd wat te kletsen heeft was het heel gezellig.
Tot het heel stil werd. Eerst had ik het nog niet zo in de gaten, maar na een poosje stilte staat ze ineens bij me met een wel heel ondeugend bekkie.
Oke, jongedame wat heb je uitgespookt?
Niks, tante echt niks!!!
Hmmm.. kleine boef, ik geloof je niet helemaal vertel maar eens..
Oke.. iets met de operatieborstel...
HU??? Operatieborstel?? Wat is dat??
Jaa, echt tante...met wasknijpers..
Voor mij wordt het mysterie alleen maar groter en ondertussen ben ik heel erg benieuwd wat voor operatieborstel wij in huis hebben.
Trots en nog steeds een stralend bekkie van ondeugd neemt ons lekkere nichtje mij mee naar de badkamer.
En dan begrijp ik haar.. Daar staat de elektrische tandenborstel van boven tot onder behangen met wasknijpers..
Dan hoor ik naast me nog een lief stemmetje zeggen: "Mooi he tante!!"

Geen opmerkingen:

Een reactie posten