donderdag 6 oktober 2011

wauw-momentje..

Wauw!
Op het moment cross ik vele avonden in ons autootje richting Amersfoort en omstreken voor huisbezoeken.
Het is onwijs interessant en waardevol en gezellig en leuk om op huisbezoek te gaan, maar er zijn van die avonden dat je gewoon liever bij manlief thuis blijft.
Eigenlijk was gisteren daar ook eentje van. Maar ja, ik had een afspraak.
Eenmaal in de auto was het ook wel weer prima. en ik zou die avond niet al te laat thuis zijn wat ook wel weer een lekker idee was.
Tot ik op de A28 reed en zo`n grote zwerm spreeuwen zag. Wauw, wat is dat mooi om te bekijken.
De oneindige vormen die ze maken, grote zwarte vlakken tegen de wolken.
Echt zo mooi, gaaf en bijzonder! En de achtergrond waar dit zich voor afspeelde was ook adembenemend mooi.
De oranje/roze/ rood gekleurde lucht. Een paar mooie "Hollandse" wolken ervoor en dan de laatste zonnestralen van de dag die door de wolken breken en de grond aantikken.

"God wat bent U groot en een machtige Schepper!"
Dat is nou wat ik noem een: "Wauw-momentje"

Genieten

Geen opmerkingen:

Een reactie posten