zondag 22 april 2012

"zomaar" een zondagmiddag tafereeltje.

De hagel en de regen slaat tegen de ruiten. Als je stil bent hoor je de wind door de roosters waaien.
vol verwachting kijken naar papa.....
Binnen is het droog en gezellig. Koffie op de tafel, speelgoed uitgespreid op de vloer, een sfeerverhogend muziekje op de achtergrond.
Op de bank geniet ik van een mooi boek, maar ik kom er niet in.
Vlakbij mij hoor ik geluid, heerlijk huiselijke herrie.
Een papa die met zijn zoon speelt. Een klein jongetje wat naar zijn vader kijkt, met hem mee speelt en lacht.
Ik wil niet eens meer in mijn boek duiken. Ik pak het fototoestel en probeer het zoveel mogelijk vast te leggen. Niet te veel en niet te lang.
Deze momenten wil ik beleven, helemaal!! en niet alleen via het schermpje van het toestel.
Ik wil de beelden op mijn netvlies zetten, de heerlijke geluiden opslaan in mijn hoofd.
Heel bewust observeren en kijken naar dat mooie, kleine lijfje.
Heel bewust observeren en kijken naar de trotse en genietende ogen van mijn man.
Heel bewust observeren en kijken naar de chemie tussen "mijn"mannen.
Ik hou van ze.....
Lopen naar papa...
Vliegen!!!!!!
Knuffelen....





Wauw!!! Dit maakt me trots, heel erg trots!!

                

1 opmerking: