maandag 24 februari 2014

Weet je dat de lente komt....

Wat een heerlijk weertje vandaag..
Zonnetje volop aanwezig en dan zit je met een tuin op het zuiden, uit de wind wel heel erg lekker.
Nadat mama de hele ochtend aan de knutsel is geweest voor de verjaardag van Lukas was het daarna tijd voor echte aandacht voor de kinders.
Lukas had een goed idee. "mam, zullen we picknicken??!! Het is zoo lekker weer, en zullen we dan eerst bij de groenteboer fruit kopen en mag ik een bolletje kiezen bij de bakker??"
Hmm.. Dat klinkt eigenlijk heel gezellig en we hebben meteen weer een fietszitje-trainings-rondje voor Sara.
Ik geef mijn lieve lekkerbek een dikke knuffel en zeg dat ik het een topidee vindt.
Hij grijnst van oor tot oor en vliegt naar de fiets.
Iedereen mag het weten, Lukas gaat picknicken.
Bij de groenteboer en de bakker vertelt hij trots dat het eten niet voor aan de tafel is, maar dat we echt gaan picknicken op een kleedje!!
Iedereen geniet mee, en ik kan niet anders dan trots naar mijn ventje kijken.
En af en toe... dan gaan mijn gedachten even terug naar 3 jaar geleden... in een ziekenhuisbed met allerlei toeters en bellen..Nog 1 nachtje en dan zou de wereld er een jongetje en een nieuwbakken vader en moeder bijhebben...
Na een hele gezellige picknick is het tijd om lekker te gaan slapen. Als allebei de kinderen op bed liggen, mag mama alles opruimen en de knutsels afmaken.
Heerlijk dagje zo, een dagje waarin ik  lekker weg kan dromen naar 3 jaar geleden en voorpret heb voor morgen en zaterdag als het feest is in huize Trouwborst..

Picknicken in het zonnetje met fruit en broodjes....
Ook Sara kan zich helemaal vinden
in het idee van dr broer..






En als je dan wakker bent kan je weer uren spelen met je grote vriend!
Dit zijn twee echte vrienden. Uren samen spelen elke dag weer. Helemaal leuk!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten