zondag 17 juni 2012

dierentuin 2de pinksterdag..

Wat een leuke dag hebben we gehad... Met de hele familie Trouwborst naar de dierentuin.
Lukas heeft zijn ogen uitgekeken bij alle dieren..
kortom een geslaagde dag!!
Samen met papa kijken naar de beesten


Waar istie nou????
Spelen in de speeltuin
Oom Koos houdt me wel heel dicht bij het hek..
Maar ik ben heus niet bang hoor....
Op het hekje klimmen en kijken naar de lama`s.


gezinnetje Trouwborst


lekker ijsje eten
geitjes aaien
Mijn twee lieve, mooie blauwogen!!









2 opmerkingen:

  1. Mijn lieve Koosje..
    Echt jammer dat ik toen moest werken.
    Maar we doen het nog wel eens een keer over.
    Leuk hoor dat er weer blogs zijn!

    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. We waren bijna voltallig, maar zeker jammer dat je moest werken C.!!!We hebben genoten van elkaar, de dieren en het mooie weer. Het resultaat is te zien, hé! Dianne! Mooie plaatjes!

    Groet, Beppe

    BeantwoordenVerwijderen