woensdag 6 maart 2013

Ik weet het...

Ik weet het....

Het is TE lang geleden, maar ik krijg de foto`s niet erbij, plaatjes wil die niet uploaden.
En ik als grote digi-beet begrijp het niet..
Ik ben niet weg, ik wil niet weg, ik ga niet weg.. maar ik zoek mijn weg hoe ik nu eindelijk weer lekker kan bloggen.

Het gaat hier verder prima! Mijn buik groeit en groeit, ons ukkeltje trap en draait.
Lukas blijft zich ontwikkelen en we genieten intens van hem!!
Hij kletst de oren van je hoofd en weet precies hoe hij de dingen aan moet pakken.
Als hij perse iets ZELLUF wil doen, pakt hij het heel slim aan.
Het hoofdje gaat scheef hij knippert drie keer TE lief met zijn mooie blauwe ogen en zegt : "Lukas doet wel even zelf.. mag wel"  En sja weiger dan nog maar eens..  

Ondertussen werd onze grote schat 2 jaar.. Of zoals hij het zelf noemt: "lukas tee jarig"
We hebben een leuk feest gehad en genieten nog steeds na van het feest door foto`s en filmpjes te bekijken.
En ja, twee betekent ook NEE!! En dat klinkt hier dan ook met grote regelmaat door de kamer..
Met de bijbehorende driftbuien.. Het hoort erbij, het is een fase en we slaan ons erdoor heen..

Hopelijk snel weer een up-date met foto`s, misschien filmpje of ander verhaal ondersteunend materiaal...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten