vrijdag 17 juni 2011

De paden op de lanen in....

Oma van Wijk
Woensdagavond was het zover.
Samen met mijn nichtje Petra zouden we de woensdagavond voor ons rekening nemen om met oma de avondvierdaagse te wandelen.
Vanuit het verzorgingstehuis was dat geregeld, alleen de rolstoelers moeten natuurlijk wel "duwers" hebben... Kom maar op!!
Na verschillende plensbuien, schuilplekjes, koffiestops en uitrustmomenten
(die uitrustmomenten snap ik nog niet.. De duwers waren veelal jong en sterk en de oude van dagen werden geduwd...Maar goed...)
Kwamen we weer veilig in het verzorgingstehuis aan.. Nog even wat gedronken met oma en daarna toch wel moe en voldaan weer naar huis.
Heerlijk weer knuffelen met mijn mannetjes



Het was leuk om te doen, en we hebben veel lol gehad...
(Alleen de verplichte witte begeleidingspolo`s vond ik dan weer iets minder...)
Misschien waren ze toch niet zo verplicht als ik dacht... hmmm

lol :)
met z`n drietjes...




Samen met oma...
Petra achter de rolstoel



1 opmerking:

  1. Gaaf dat je dat gedaan hebt!
    Merk je dat oma er wat van meekrijgt??
    Kun je met haar kletsen onderweg?
    Groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen