dinsdag 21 juni 2011

tis weer zover.....

Een slordige twee jaar geleden had ik het ook al.
Dik een half jaar ruzie. Enorme ruzie.. Elke keer als ik mijn fiets bij het station neerzette begon het.
Blazen, hoge rug, dikke staart en heel heel eng naar mij kijken! Ik werd er gewoon bang van.
1 keer had ik het lef om hem helemaal nat te spuiten met het flesje water wat ik `s morgens om half zeven had gevuld met al mijn wraak neigingen tegen dit beest.
Maar dat heeft de ruzie alleen maar erger gemaakt.
En het ergste is, die kat heeft nog gewonnen ook. Na een half jaar was ik zo afgeschrikt door dat beest met zijn enge ogen en achtervolgingswaanzin dat ik een andere plek voor mijn fiets heb gekozen en ook een andere route. Dan maar 5 min eerder van huis..
En dit alles gebeurde met een kat!!! (ik zeg heel bewust geen poes, want dat klinkt veel te schattig!)
Juist jullie begrijpen het goed, ik fiets een ommetje voor een kat.
Nou ja, die kat.
Maar nu ben ik er weer zo een tegengekomen.
En weer word ik aangestaard.. komt dat beest naast mij lopen. Weer zo eentje met achtervolgingswaanzin!.. eng kijken.. zo`n blik van: "Nog 1 stap en ik vreet je helemaal op.."
Nou weet ik wel dat dat niet kan.. maar toch.. die blik he..
angstaanjagend genoeg..
Maar deze keer ga ik de strijd winnen!!!! (hoop ik)

En voor alle kattenliefhebbers die nu met kromme tenen dit lezen: "nee, ik vind ze niet lief!!"
Waar denken jullie dat het woord kattenkop vandaan komt??? Nou??? Dat woord gebruiken ze echt niet voor een lief, behulpzaam, meegaand, gezellig meisje!! HEUS NIET!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten