donderdag 9 juni 2011

Op wie lijk je nou het meest......

oow, dat is precies zijn vader!!
trots loop ik ernaast en lach vriendelijk.
Ik geniet ervan!
Waar we ook komen en wie ook een blik op ons mannetje werpt weet het zeker: "het is een kopietje van zijn vader"..
Of ik dat erg vind?? Nee hoor, ik vind het prima. Het maakt me trots.
Tenslotte vind ik zijn vader een echte knapperd!

Toch veranderd er de laatste weken iets:
Oow, het is precies zijn moeder!!
Echt een "van Twillert" koppie..
Het is een echte zoon van zijn moeder.. (volgens mij zijn alle kinderen dat, maar dat terzijde..)

Ik besefte me vanmorgen ineens, dat ik deze uitspraken vooral hoor nadat Lukas toch een duidelijk dikker koppie heeft gekregen... hmmm..... ;)
Ik zou zeggen: Kijk maar goed, en oordeel zelf.......... Ben benieuwd!

1 opmerking: