donderdag 19 mei 2011

Help, kwijt!!

Herken je dat, dat je iets kwijtraakt en het niet kunt vinden??
Nou, ik wel... en zeker nu..
Dagelijks raak ik heeeeeel veeeel kwijt maar met het grote verschil
dat ik het juist OVERAL tegenkom.
Ze zeggen dat het van de zwangerschap komt. En dat klopt....
Het zijn namelijk mijn haren.. Ik verlies ze bij bossen!!!
Gelukkig zeggen ze dat het goed komt..

Herken je dit ook??
Dat je heel graag iets kwijt wil raken, maar dat het je maar blijft achtervolgen...
Nou ik wel... en zeker nu..
Steeds word ik ermee geconfronteerd..
Ze zeggen dat het van de zwangerschapkomt. En dat klopt.
Het is namelijk het zogenaamde "Heup/billen vet" Ik raak het maar niet kwijt!!!
Gelukkig zeggen ze dat het goed komt....

1 opmerking:

  1. DIANNE, Hahaha!!! Je bent geen grammetje te zwaar, jij!
    Gezellig dat je hier even langst kwam.

    Goede terugreis gehad? Je hebt een prachtventje..
    Hopelijk vannacht een betere nacht.

    Lfs Tiny

    BeantwoordenVerwijderen