woensdag 25 mei 2011

kangoeroe...

Ik ben mezelf niet meer...
Nou, opzich nog wel.
Maar ik denk dat ik ervaar hoe een kangoeroe zich voelt.
Er zit namelijk minimaal 6 uur per dag een klein babytje op mijn buik. In een doek..
En ik maar hupsen door het huis..
En het mannetje slaapt heerlijk door..
Voor zijn voeding moet ik hem wakker maken en dan is hij heel blij en heel gelukkig.
En de mama ook, want dan gaat de doek weer af voor een uurtje..
Het is een echt een jochie wat buidelen heerlijk vindt.
De mama houdt er ook van, maar het is niet altijd even makkelijk.
Ach, zul je denken.. Leg hem dan gewoon in zijn bed. Gaat heus wel slapen.
Nou, dat dacht ik ook.. Maar dat doet hij echt helemaal niet!!
Laten huilen?? Prima.. maar dan huilt hij tot zijn volgende voeding en dat vindt deze mama te lang.
Erbij zitten en troosten. Ook geprobeerd. .. geen effect....
Slapend wegleggen.. Ook geprobeerd maar daar trapt hij zeker niet in!
Overdag krijg ik hem niet in zijn bedje.. `s avonds als wij gaan slapen is er geen enkel probleem.
Ik leg hem in zijn bedje en hij gaat lekker slapen..
Na een nachtvoeding of hele vroege ochtendvoeding is het ook geen enkel probleem..
Zeg maar.. van 22:00 tot 10:00 is er geen enkel probleem! En daarna is het buidelen..en hupsen..
Ja, ik voel me soms net een kangoeroe, maar wel een met heel veel liefde voor haar ieniemieniemannetje!

ps. tips zijn welkom hoor!

4 opmerkingen:

  1. Lekker blij door blijven hupsen zou ik zeggen!! Nu kan het nog... teminste nu wil hij nog! :D Over een jaar of 16 zal die er wel geen behoefte aan hebben, dus niet te veel mee zitten. Lekker doen wat bij jou grote moederhart past! xx Tiny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij wil gewoon heel dicht bij jou zijn (L)!! Maar kan me voorstellen dat je er af en toe zat van bent! Weet je wat we hier dan roepen: 't is een fase, 't is een fase...!
    Lfs Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Geniet er maar lekker van!! Kleine Boaz die doet al niet meer aan knuffelen!!

    BeantwoordenVerwijderen