zondag 5 mei 2013

Sara Joanne

Jaa... Sara Joanne is geboren.
Na een zwangerschap van 37 weken en een vruchtwaterhoeveelheid van bijna 5 liter, vond de gyneacoloog het genoeg. Ik moest blijven, kreeg een bedje aangeboden in het ziekenhuis en ze zouden me meteen gaan inleiden.
Dat was even slikken. Ik voelde me heel goed, had een prima zwangerschap, en wilde heel graag de 40 weken vol maken.
Helaas mocht dit niet gebeuren..
Gelukkig had ik maandag de tijd om te schakelen en me erbij neer te leggen dat ik de volgende dag een klein babytje in mijn armen zou houden.
Spannend.. Een jongetje? Een meisje?
Na een dag flinke weeen wegpuffen was het na twee persweeen zover.
Een klein babytje werd er op mijn buik gelegd. Een meisje!! Een klein, roze meisje.
Een meisje wat het meteen heel goed doet en duidelijk laat horen dat ze er is..
Een klein meisje van 37 weken, 47 centimeter en een mooie 5 pond.
16 april 2013 is DE dag van onze Sara.
Sara, een zusje voor Lukas een dochter voor ons.
Sara een naam die we mooi vinden en Joanne.. Daarmee is ze vernoemd naar haar pake en beppe.
Johan en Ankie..
Wat is ze mooi, wat is ze lief en wat zijn we trots.
Haar grote broer bewondert, kust, heeft lief, is trots, knuffelt en laat aan iedereen die haar wil zien vol trots zijn zusje Sara zien.

We genieten..
(op de gebroken nachten na dan ;)



1 opmerking: