zaterdag 18 april 2015

Wat voor vlaai??!!!

"Hey mam, het was echt zo grappig op school joh!!, Weet je wat G. voor woord durfde te zeggen?! Echt dat durfde hij echt gewoon. Weet je welk woord??!!"

Ik ben best benieuwd, wat voor stoer, raar, geweldig woord klasgenootje G. durfde te zeggen en tegelijk vraag ik me af of ik het wil weten. Maar prima, kom maar op.

"geen idee, vertel eens wat durfde hij te zeggen."
"Koeienvlaai!!! whahahwhahahawhahahwhahahwhwhahahahwhahahahah"

Lukas ligt weer helemaal dubbel van het lachen. Hij slingert over de weg en vindt het nog steeds de grap van de eeuw. En echt ongelooflijk stoer dat G. dat zei.
Ik moet er ook om lachen en vraag we me tegelijk af hoe lang zo`n poep en plasfase eigenlijk duurt.

Maar dan klinkt opnieuw de stem van Lukas.
"weet je wat ook zo grappig was mam, Ik weet eigenlijk niet wat dat is voor woord."

Nu is het mijn beurt om even heel hard te lachen. Mijn jochie die al de hele ochtend enorm plezier heeft om het woord koeienvlaai, heeft stiekem geen idee waarom hij lacht of wat voor woord het is!!
Dat vind ik pas een giller!!!

(na uitleg van het woord, is deze, na opnieuw een paar lachsalvo`s,  natuurlijk per direct toegevoegd aan de poep en plas vocubalaire)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten