vrijdag 14 augustus 2015

30 jaar!!

Vandaag was ikzelf de reden van het feest.
Ik mocht vandaag 30 worden.
En wat heb ik een superleuke gezellige dag gehad.
Vanmorgen vroeg is Arjan met de kinderen op pad gegaan en 2 vrolijke kinderen kwamen
mij naar beneden halen. Een heerlijk ontbijt stond klaar.
Met verse sinaasappelsap, gekookt eitje, kop koffie, verschillende bolletjes/ beleg, croissantjes.
Met de koffie hadden we taart met een kaarsje! cadeautjes. Een boek, een usb stick, en ik krijg van mijn man ook nog een nieuwe laptop. Heel fijn, want degene waar ik het nu mee doe is echt een oud beestje.
Wat kan ik genieten van vrolijke kinderen, vlaggetjes, gezelligheid. Samen feestje vieren.
Ik vind het zo gezellig.
Als er dan ook nog spontaan lieve vrienden op de stoep staan om ook het feestje mee te vieren voel ik me echt gezegend. Wat krijgen we veel zegeningen!!
Als klap op de vuurpijl zijn we met ons gezinnetje en pake en beppe ook nog uit eten geweest.
Met elkaar naar een wokrestaurant, waar de kinderen genoten van spekjes, suikerspinnen, soesjes, pizza en jawel ook nog fruit en rauwkost.
Superleuk! Ik kijk terug op een echte leuke gezellige verjaardag.
En dan nu officieel als 30-er door het leven..


Ons gezin. Helemaal happy!

Kaarsje uitblazen met hulp..


En als dan niemand oplet, er nog een
restje taart op het tafeltje staat.
Je 1 jaar bent en je kunt optrekken
Dan grijp je je kans en eet je lekker
het taartje op!

Met zn allen in het wokrestaurant!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten