dinsdag 11 augustus 2015

Silke 1 jaar!!

Wat vliegt de tijd!!! Ik las laatst een quote van een moeder waar ik het helemaal mee eens was.
"Op een dag van een moeder lijkt de tijd soms stil te staan, maar de jaren vliegen voorbij"
Helemaal mee eens, vooral als ik bedenk dat ons geweldige blije meisje alweer 1 jaar is!!!

Van te voren was ik druk met bedenken hoe ik haar verjaardagskaartje zou willen. Het is weer helemaal gelukt en ik ben erg blij met het resultaat!
Hoeraaaaaaaa


De dag dat Silke echt jarig was, zaten we op de camping in de gietende regen en koud. Maar we hebben er een minifeestje van gemaakt. Het ging behoorlijk aan Silke voorbij al vond ze de cadeautjes erg leuk. Het is toch ook echt een feestje voor jezelf. Het eerste jaar is om.
Een jaar wat best pittig was maar waar we ook enorm van hebben genoten.
Wat is het een blij ei!! Ze is wel heel erg eenkennig en is het liefst bij mama om vanuit mijn armen breeduit te lachen naar iedereen die voorbij komt. Een jaar waarin ik volledig thuis was en niet heb hoeven werken. Wat heb ik daar ook heel bewust van genoten en wat was het soms zo dat de muren best wat op me af kwamen. Heel bewust heb ik gekeken naar de ontwikkeling van alledrie. Verwonderd en dankbaar een jaar heel bewust meegemaakt. Ik had het niet willen missen.
En nu is ons ukkie alweer 1! Heb ik geen baby meer in huis, maar een dreumes, peuter en kleuter. En geloof me maar, daar heb je je handen echt wel vol aan.
1 jaar! We hebben het gevierd! En we gaan het nog veel uitbundiger vieren, met lieve vrienden en familie. Want... mijlpalen moet je vieren!!!


Met zn allen onder de luifel! Maakt niks uit.
We maken er een feestje van.
Hieperdepieperdepiep HOERAAAAAAAA



 
Hmm lekker taartje!!

Dikke kus van papa en mama.
Gefeliciteerd lieffie!!!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten