maandag 17 augustus 2015

Gesprekje met mijn prachtige meisje Sara

We zitten op de fiets onderweg naar school.
Het regent en zwijgend leggen we de weg af, tot opeens dat felle stemmetje klinkt.
"mama, ik vin de Here God echt zo lief!!"
Ik glimlach en vraag: "Waarom dan Sara?""
"Omdat Here God mij zo heel mooi maak heeft"
Ik smelt helemaal weg en hoop dat ze dit d`r leven lang mag vasthouden.
Terwijl ik nog nageniet klinkt opnieuw dat stemmetje
"mama, vin jou ook heel lief"
Ik jou ook Sara, maar waarom vind je mama zo lief dan?"
"Omdat mama nagellak maak bij mij, vinne zo mooi!!"

Ons lieve, lieve meisje meisje. Wat kunnen we toch ontzettend van haar genieten!!

1 opmerking:

  1. prachtig!!
    Ik merk bij mezelf een klein beetje heimwee naar de tijd dat onze Hadas zulke lieve dingetjes kon zeggen. Zij was ook zo puur en open!
    Maar prachtig toch hoe zo'n klein meissie zo puur kan geloven in de Here God!

    BeantwoordenVerwijderen